Villkor
Vi följer de rekommendationer för avbokning som formulerats av Sveriges Auktoriserade Utbildningsföretag (SAUF). Det innebär:
- Anmälan är bindande för deltagare så snart Solid AffärsCoaching accepterat bokningen och skickat bekräftelse på att deltagaren antagits på kursen.
- Avbokning ska alltid ske skriftligt till Solid AffärsCoaching.
- Vid avbokning 4 – 2 veckor före kursstart ska beställaren ersätta Solid AffärsCoaching med 50% av kursavgiften.
- Vid avbokning 2 – 0 veckor före kursstart ska beställaren ersätta Solid AffärsCoaching med 100% av kursavgiften.
- Vid förhinder kan platsen överlåtas till annan person efter samråd med Solid AffärsCoaching.
- I de fall datum för en kurs ändras/skjuts upp erbjuds kursdeltagaren en plats i den nya kursen.
- I de fall Solid AffärsCoaching helt ställer in en kurs – och nya datum inte finns – ska inbetalda avgifter återbetalas. Ersättningar därutöver utbetalas ej.
- Kursavgiften i sin helhet ska betalas före kursstart. Hela kursavgiften ska vara betald innan certifiering.